Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

▲ Mastic Spa Haul & Review ▲

Hello, girls! Ελπίζω να είστε όλες καλά! Είχα καιρό να αναρτήσω κάτι, γιατί είχα τη γνωστή και επίπονη για όλους ιστορία, τι άλλο, εξεταστική! Τώρα λοιπόν που έχω χρόνο, είπα να κάνω ένα review  με προϊόντα mastic spa. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είχα δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα τους, και είπα να το κάνω, επωφελούμενη τη φοβερή προσφορά που είχαν στις αρχές του Ιανουαρίου -50% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα! Πήρα 3 πραγματάκια, τα όποια δοκιμάζω εδώ και ένα μήνα για να έχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη(προσωπική πάντα). Τα προϊόντα είναι τα εξής, έχω ανεβάσει φώτο των προϊόντων από το site γιατί δυστυχώς δεν βγήκαν καλά με την camera μου.

1. κρέμα ημέρας Mastic & Vanilla Hydra Day
Τα κύρια συστατικά της είναι η μαστίχα και η βανίλια.

Εξωτερικό: Πλαστικό "μπουκαλάκι" όπως το εικονιζόμενο, με αντλία για εφαρμογή. Πολύ όμορφη συσκευασία και η αντλία εξυπηρετεί στον έλεγχο της ποσότητας.

Περιεχόμενο & Δράση: Κρέμα ημέρας για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες, εξαιρετικά ελαφριά και απορροφάται γρήγορα και αφήνει το δέρμα πολύ απαλό. Προσωπικά, την βρήκα από τις καλύτερες κρέμες ημέρας που έχω δοκιμάσει. Το δέρμα μου είναι πολύ ευαίσθητο και δεν αντέχει καθόλου τη βαριά υφή στις κρέμες! Αν συμπάσεχετε, αυτή εδώ είναι ιδανική.
Τιμή: κανονική τιμή 22.60 euros. Κατά τη γνώμη μου, είναι λίγο ακριβή για την ποσότητα της. 

*Η μυρωδιά είναι γλυκιά αλλά έντονη!! Όσες έχετε πρόβλημα με αυτό προσέξτε το!

2.conditioner Hios Herbs

Όλους τους Τύπους Μαλλιών
Με Μαστίχα, Αμμόκρινο και Αγριοκάστανο

Εξωτερικό/Συσκευασία: Πλαστικό μπουκάλι, διαφανές, που σου επιτρέπει να δεις το περιεχόμενο και την πυκνότητα του προϊόντος.

Περιεχόμενο και Δράση: Παχύρευστο, πολύ ωραία μυρωδιά, ξεβγάζεται εύκολα και αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και η μυρωδιά του διαρκεί πάνω τους για πολλή ώρα! ** αυτό που με άφησε έκπληκτη είναι το πόσο εύκολα ξεμπλέκονται τα μαλλιά μετά το λούσιμο. Οι μακρυμάλλες θα με καταλάβουν!!

Τιμή: Κανονική τιμή 7.40 euros. Πολύ καλή τιμή σε αναλογία με πολύ καλή δράση.

3. καθαριστικό προσώπου Defence Milk


με μαστίχα, ελαιόλαδο και βιολογικά εκχυλίσματα
για όλους τους τύπους δέρματος

Εξωτερικό/συσκευασία: Πλαστικό μπουκάλι, διαφανές, μπορείς να δεις το περιεχόμενο και την ποσότητα του.
Περιεχόμενο και Δράση: Kαταπραϋνει το "φουντωμένο" δέρμα, το αφήνει απαλό με όμορφη μυρωδιά.  Είδα καλύτερα αποτελέσματα μετά την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής μαζί με την κρέμα ενυδάτωσης που ανέφερα πιο πάνω. Σε συνδυασμό(δράσης) με την προηγούμενη μου κρέμα, δεν είδα κάποια διαφορά.
Τιμή: η κανονική τιμή είναι στα 13.90 euros. Κατά τη γνώμη μου λίγο τσιμπημένη σε σχέση μ'αυτό που προσφέρει.


Αυτά ήταν τα προϊόντα λοιπόν! Ελπίζω να σας άρεσαν και να βρήκατε το review χρήσιμο!
--->Επισημαίνω ότι τα προϊόντα αυτά τα αγόρασα κανονικά με δικά μου χρήματα και δεν μου τα έστειλε η εταιρία!

Η mastic spa είναι μια πάρα πολύ καλή εταιρία και η επικοινωνία μαζί τους ήταν άριστη.
Μη μου πτοείστε από τις τσιμπημένες τιμές, κάνουν εκπτώσεις και προσφορές πολύ συχνά!

Αυτά ήταν τα προϊόντα λοιπόν! Ελπίζω να σας άρεσαν και να βρήκατε το review χρήσιμο! Αφήστε μου τα σχόλιά σας για απορίες και για το αν έχετε δοκιμάσει προϊόντα τους κ εσείς και πώς σας φάνηκαν!

Kisses 




1 σχόλιο:

  1. Μου άρεσε πολύ η αναρτησή σου! Μόλις σήμερα μου ήρθε η παραγγελία μου από τα masticspa και ανυπομονώ να δοκιμάσω το conditioner (αγόρασα το ίδιο με σένα) μετά από τα θετικά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Leave your comment!